niedziela, 30 sierpnia 2015

1.Liebser Blog Award #2 + zdjęcia z obozu

 
 
Hej!
Dzisiaj kolejna porcja pytań, tym razem od kochanej Magdy z
bloga www.h3.elloimbooklover.blogspot.com, na którego z resztą serdecznie zapraszam :)
I żeby post nie był  jak zwykle  nudny i monotonny pokażę wam zdjęcia z obozu na którym byłam. Zapraszam♥
 
1.Jaką postacią z książki chciałabyś być ?
Łał ciężkie pytanie. Sama nie wiem. Kocham wszystkich bohaterów ( no przynajmniej większość :D). Nie wiem chciałabym być kimś z nocnych łowców może Clary, albo Paige z Czasu żniw, żebym mogła poznać Naczelnika, albo Katy z Obsydianu albo Willim z Dzieci gniewu. Nie wiem ciężki wybór :)
 
2.Ulubiona okładka książki ?
Z pewnością okładka Rywalek. Uwielbiam wszystkie z tej serii ale niebieski uwielbiam najbardziej i dlatego okładka Rywalek jest śliczna♥
 
3.Jakie masz zainteresowania ?
Po za czytaniem książek nie mam konkretnego. Jak mi się strasznie nudzi to wymyślam wiersze na każdy temat i pisze opowiadania, ale nie mogę powiedzieć żeby to było moje jakieś ogromne zainteresowanie. Ostatnio dla rozluźnienia zaczęłam kolorować Tajemny Ogród. Kocham ♥
 
4.Ulubiony napój na gorące dni ?
Ja zazwyczaj pije herbatę rozpuszczalną, syrop malinowy a ostatnio mięte.
 
5.Oglądasz jakiś booktuberów ? Jeśli tak to jakich ?
Oglądam praktycznie wszystkich polskich. Długo by wymieniać xD
 
6.Co towarzyszy ci podczas czytania ? (Napój, jedzenie, zwierzę itd.)
Mi aktualnie towarzyszą moje dwa kochane prosiaczki :Tocik (ten po lewej) i Louiś (ten po prawej ) ♥♥
 

 
7.Ulubiona trylogia?
I tutaj możecie się ze mnie śmiać, ale nie czytałam jeszcze żadnej :D Jakoś tak wychodzi, że albo czytam pojedyncze książki albo jakieś serie od 4 tomów w górę.
 
8.Jak często wypożyczasz książki z biblioteki ?
U mnie to tak wychodzi, że wypożyczam raz miesięcznie zazwyczaj 2 książki max, bo u mnie nic nie ma niestety w bibliotekach ;/
 
9.Na jaką okazję założyłabyś swoje najlepsze ubranie ?
Nie mam raczej swojego ulubionego, ale myślę, że byłaby to jakaś sukienka i założyłabym ją może na studniówkę albo pierwszą randkę :)
 
10.Jaka jest twoja wymarzona liczba obserwatorów bloga, do której dążysz ?
Nie mam takiej swojej wymarzonej liczby. Wiadomo, cieszę się z każdego nowego obserwatora, bo dzięki temu wiem, że ktoś chce to czytać także tak to mniej więcej wygląda. Na razie jest 40 ale i tak się cieszę, że komukolwiek się podoba i ma ochotę poświęcić temu blogu chwilkę na przeczytanie mojego posta.
♥ Kocham każdego z osobna i dziękuję ♥
 
11.O której godzinie chodzić spać i o której wstajesz we wakacje ?
Tak jakoś wychodziło, że szłam spać między 24:00 a 0:30 a wstawałam o 9:00 :)
Teraz niestety trzeba się zmobilizować do wczesnego wstawania ...
 
Pytania ode mnie :
 
1.Co w tym momencie czytasz ?
2.Jaka jest twoja ulubiona książka polskiego autora
3.Planujesz iść na studia ? Jeśli tak, to na jaki kierunek ?
4.Do której teraz idziesz klasy ?
5.Jaki przedmiot cię najbardziej interesuję ?
6.Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie ?
7.Jakie są twoje sposoby na naukę ?
8.Kiedy masz urodziny ? (żebym mogła złożyć życzenia xD)
9.Co najbardziej cenisz w ludziach ?
10.Jaką supermoc chciałabyś mieć ?
11.Jakim stworzeniem paranormalnym chciałabyś być ?(duch, wilkołak, kosmita, nocny łowca itd.)
 
Nominuję, każdego kto ma ochotę :D
 
Jak jest napisane do góry pokażę wam teraz parę zdjęć, które zrobiłam podczas mojego tygodniowego obozu językowego w Pieniny♥ Było męcząco i zabawnie ( szczególnie w pokoju xD)
 A za rok wyjazd do Londynu, a w 3 klasie do Hiszpani ♥
(Byłam jeszcze w Słowacji ale nie zrobiłam niestety żadnych zdjęć)
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze :

  1. Nominowałam Cię to Marry Kiss Cliff Tag! --> http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.co.at/2015/08/marry-kiss-cliff-tag_30.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, cała Selekcja ma przecudne okładki *-*.
    Miętę uwielbiam w każdej postaci ^^.
    Jakie słodzutkie świniaki <3.
    Eh, u mnie też raczej słabo z zaopatrzeniem w bibliotece... Więc też tak około 2 miesięcznie przynoszę. Chociaż ostatnio mi się pratchetty skończyły, także chyba znowu muszę się gdzieś przenieść :P.
    Wyjazdu do Londynu zazdroszczę :O! A zdjęcia naprawdę urokliwe :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka