poniedziałek, 7 marca 2016

"JA,TY,MY. KSIĄŻKA WSPÓLNYCH ZAPISKÓW", CZYLI JAK KREATYWNIE SPĘDZIĆ CZAS Z NAJBLIŻSZĄ OSOBĄ

 
Autor: Lisa Currie
Tytuł: Ja, ty, my. Książka wspólnych zapisków
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 192
 
Jakoś nigdy nie przepadałam za książkami w których mamy podane zadania sprawdzające naszą kreatywność. Albo nie miałam czasu, albo miałam coś ciekawszego do roboty, albo nie wiedziałam jak konkretne zadanie zrobić. Wyjątkiem są kolorowanki, które kocham i będę kochać dozgonną miłością do końca życia :>
 
Mogłoby się wydawać, że recenzja jakiejś książki z rozwiązywaniem zadań, albo chociażby wspomnianych wyżej kolorowanek to bułka z masłem. A ku mojemu zdziwieniu, to wcale nie jest takie proste, bo jak zrecenzować coś, co tak właściwie nie ma dłuższego tekstu, fabuły, rozdziałów czy bohaterów? Tutaj autorce wcale o to nie chodziło. To miała być książka, dzięki której spotkamy się z osobą, którą lubimy i chociaż na te kilka chwil oderwiemy się od codziennej, z  biegiem czasu nużącej się rutyny dnia codziennego. W tych czasach mam wrażenie zapomnieliśmy, że można inaczej spędzać czas ze znajomymi niż przed komputerem albo telefonem. Trzymając tą książkę w ręce dostajemy zupełnie inną rozrywkę.
Ale kto powiedział, że gorszą?
 
Na początku raczej sceptycznie podchodziłam do tej książki. Kurde znowu coś w stylu "Zniszcz ten dziennik", polegającym jedynie na doszczętnym rozwaleniu książki. Ale ku mojemu zaskoczeniu to jest coś innego. Owszem mamy zadania, zresztą bardzo ciekawe, dzięki którym możemy dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, o których na dobrą sprawę  nie mieliśmy pojęcia i może byśmy się o nich nie dowiedzieli, inaczej niż rozwiązując tą książkę. Tutaj nie chodzi o to, żeby rywalizować, kto szybciej zrobi zadania, albo kto zrobi lepiej. Głównym założeniem Lisy Currie jest świetna zabawa, pełno śmiechu i powspominanie starych wspomnień jak i w małym stopniu planowaniu przyszłości.
 
Książkę polecam każdemu, kto ma znajomą, przyjaciółkę, rodzeństwo, albo chcę spędzić czas z rodzicami i nie wie w jak ma to zrobić. Gwarantuje mnóstwo dobrej zabawy :D
 
Za książkę z całego serduszka dziękuję
Wydawnictwu Feeria Young! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka