wtorek, 27 czerwca 2017

TBR na wakacje


Hej!
Witam was w mam nadzieję upalny i słoneczny dzień. Jest teraz jak to piszę 27 czerwca więc jestem najprawdopodobniej ostatnią osobą, która pisze taki post z planami na wakacje, które jakby nie patrzeć już trwają. W tym roku moje plany czytelnicze najbardziej stawiają na czytanie książek od recenzji i dokańczanie serii. Mam nadzieje, że to co zaraz wam pokaże uda mi się przeczytać. Nie wiem ile jest tych książek, bo jeszcze nie policzyłam więc wynik napisze wam na końcu.

Książki na zdjęciach podzieliłam na 3 "kupki" :
1) Książki do recenzji 
2)Książki dawno zalegające na półce
3)Dokończenia serii
I trzecia kupka bez zdjęcia, czyli książki z biblioteki ( kontynuacje z dokończenia serii) i książki, które zamierzam kupić




1. I wrzucą was w ogień - Piotr Patykiewicz  Mroźna dystopia idealna na ochłodę. Pierwszy tom, który recenzowałam tutaj . Minęło dużo czasu od premiery tego tomu, a jeszcze więcej czasu od premiery pierwszego tomu, dlatego przypominając wam o tej serii mam nadzieję, że więcej ludzi po nią sięgnie.(Wydawnictwo SQN)

2.Lawendowy pokój - Nina George Tej autorki czytałam "Księgę snów", która była cudowna (recenzja tutaj ), dlatego chciałabym zapoznać się z innymi książkami tej autorki.
3.Księżyc nad Bretanią - Nina George Taka sama sytuacja jak powyżej.
4.Lato Eden - Liz Flanagan
5.Żniwiarz - Pusta Noc - Paulina Hendel Tą książkę aktualnie czytam i UWAGA! niedługo będzie rozdanie także, jeżeli ktoś jest zainteresowany polecam oglądać najbliższe posty.
6. Andumenia - Monika Glibowska Grubasek, zaczęty, którego musiałam niestety przerwać przez szkołę i naukę.
7. Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton drugi tom "Buntowniczki z pustynii" Recenzja - KLIK Pierwszy tom jest cudowny, a klimat pustynii, sułtanów i dżinów idealnie wpasowuje się w wakacyjny, letni klimat.
8.Kłamca i szpieg - Rebecca Stead



1.Młot Thora - Rick Riordan Nie było by wakacji bez wujka Riordana co tu dużo się rozwodzić.
2.Ja diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk Od dawna mam ochotę to przeczytać i w końcu muszę się za to zabrać.
3.Miłość w czasach zagłady - Hanni Munzer Kolejna zaczęta i niedokończona książka
4. Bez słów- Mia Sheridan
5. Zakon Mimów - Shamantha Shannon Wyszedł 3 tom wszyscy się zachwycają a ja jestem jeszcze przed drugim.
6. November 9 - Colleen Hoover "Ugly love" podobało mi się bardzo, dlatego jestem ciekawa, czy ta pozycja również przypadnie mi do gustu.

1. Tartak tortur - Lemony Snicket Mimo, że Seria Niefortunnych zdarzeń jest raczej dla dzieci to jednak mi się bardzo podoba o czym świadczy 4 i 5 już tom do przeczytania na półce i kolejne tomy w innej kategorii 
2. Akademia antypatii - Lemony Snicket
3. Harry Potter i komnata tajemnic - J.K.Rowling Nie ma wakacji bez pani Rowling i Harry'ego Pottera. Nie ma niestety wakacji z Harrym Potterem w telewizji dlatego postanowiłam zrobić re-reding.
4.Harry Potter i więzień Azkabanu - J.K.Rowling
5.Parabellum: Horyzont zdarzeń - Remigiusz Mróz  Wakacje bez Mroza to również nie wakacje, tym bardziej, że pierwszy tom czytałam rok temu UWAGA UWAGA! W wakacje. 
6.Parabellum: Głębia osobliwości - Remigiusz Mróz 

Teraz lista książek, których nie mam na półek. 
1. Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare
2. Świt, który nie nadejdzie - Remigiusz Mróz
3. Winda widmo - Lemony Snicket
4. Szkodliwy szpital - Lemony Snicket
5. Wredna wioska - Lemony Snicket
6. Harry Potter i Czara Ognia - J.K.Rowling
7.Harry Potter i Zakon feniksa - J.K.Rowling
8. Harry Potter i Książę półkrwi - J.K.Rowling
9.Harry Potter i Insygnia śmierci - J.K.Rowling 
10. Skalpel - Tess Geritsen 

Książek z tego co naliczyłam jest równo 30. Mam nadzieję, że podołam.
A wy planujecie też, czy raczej czytacie, na co macie ochotę? Ile zaplanowaliście sobie książek? 



8 komentarzy :

  1. Zniwiarz jest mega, mam nadzieje ze pokochasz go tak samo jak ja💓 polecam ci również November 9 i Bez słów💓 życzę ci miłego czytania w wakacje! U mnie też wiszą plany na wakacje💓więc zapraszam!
    Buziaki,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodobają mi się równie mocno co tobie!
      Dziękuje i zaraz wpadam przeczytać twój wpis! :)

      Usuń
  2. Księżyc nad Bretanią o wiele lepszy od Lawendowego pokoju. :)
    Riordan <3
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że mi się spodoba równie mocno co "Księga snów" Riordan najlepszy! ♥

      Usuń
  3. Widzę ambitne plany, powodzenia!
    Mój TBR jest na blogu, zapraszam:) zakatekfangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące plany! Niewiele z wymienionych książek przeczytałam. Polecam "November 9" :)
    Ja jakichś wielkich planów nie robię, tym bardziej, że wakacji nie mam. Aczkolwiek w najbliższym czasie na pewno przeczytam "Imperium burz" Maas, "Kości skryby" Sandersona. "Miasto schodów" Bennetta i "Metro 2034" Glukhovsky'ego :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że mam ją w planach!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka