sobota, 3 października 2015

Recenzja: "Ogień i woda" - Victoria Scott

Hej!
Jako iż był wrzesień, a ja chciałam przeczytać coś łatwego, lekkiego i przyjemnego, żeby chociaż na chwilę oderwać się od monotonnej codzienności i wczuć się w inny świat, postanowiłam sięgnąć po książkę która inrygowała mnie od samego początku, czyli mój egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI. Zapraszam na recenzję książki "Ogień i woda" Victorii Scott.♥

Wyobraź sobie, że twój najbliższy jest śmiertelnie chory tak naprawdę nie wiadomo na co, a ty nie możesz nic na to poradzić. Twoi rodzice postanawiają się przeprowadzić do małego miasteczka a co gorzej - odcinają cię od internetu i znajomych a uczyć cię będą w domu. Może być gorzej? Zależy czy ktoś jest pesymistą czy optymistą. W tej historii robi się o wiele ciekawiej, ale nie wiem czy do końca dobrze. Główna bohaterka ma możliwość zdobycia leku dla swojego brata. Czy znajdzie w sobie odwagę, żeby wkońcu ruszyć się z tej dziury zabitej dechami, zmienić przyszłość swojego brata i rodziny a nawet swoją?


Tella to jest zwyczajna nastolatka. Kłóci się ze swoimi rodzicami, nie rozumie za bardzo ich podejścia do życia i do wychowania jej i jej chorego brata - Cody'ego. Strasznie denerwuje ją poczucie, że nie może nic zrobić i jej ulubionym zajęciem jest słuchanie muzyki. Pewnego dnia jej życie obraca się o 180°. Na swoim łóżku znajduje małe niebieskie pudełeczko. Z nadzieją, że dostała od rodziców nowe
MP3 otwiera je. W środku jest jedynie mała słuchawka, którą wkłada do ucha i dostaje tajemnicze instrukcje, jak wystartować w Piekielnym Wyścigu. Wyścig ten prowadzi przez dżunglę, pustynię, ocean i góry a na mecie czeka to, czego Tella desperacko porzebuje - lekarstwo dla brata.

Książka "Ogień i woda" Victorii Scott to opowieść o wspaniałej i naprawdę świetnej głównej bohaterce, która za wszelką cenę będzie chciała uratować swojego ukochanego braciszka. Myślę, że książka spodoba się na pewno ludziom, którzy lubią przygodę, którym bardziej przypadają do gustu książki młodzieżowe, oraz tym, którzy lubią wątek miłosny, który również tutaj znajdziemy ( swoją drogą strasznie mi się podoba xD).

 To powieść, która chwyta za serce i nie puszcza aż do ostatniej strony. Zwroty akcji są praktycznie co chwilę, ale znajdujemy również czas między tym wszystkim na oddech. Poczucie humoru jest, czasem są strasznie smutne momemty. Victoria Scott piszę naprawdę świetnie i nie mogłam wyjść z podziwu, że język i słownictwo jest raczej młodzieżowe ale jest tak ładnie ujęte.

"Ogień i woda'' Victorii Scott to z pewnością lektura warta uwagi i z całego serduszka wam ją polecam. ♥

Ocena : 10/10

Recenzja jest również dostępna na :
lubimyczytac.pl
empik.com

Za możliwość przeczytania tej cudowności bardzo serdecznie dziękuję Wydawnictw IUVI ♥




A sam jak się ta książka podobała? Czytaliście czy macie zamiar ? Zapraszam serdecznie na mojego blogowego Snapchata book_silver . 
Papa ♥






11 komentarzy :

  1. Od jakiegoś czasu planuję przeczytanie tej książki, ponieważ słyszałam o niej bardzo dużo dobrych opinii :-)
    Świetna recenzja, blog również <3
    Jeśli będziesz miała czas i ochotę, zapraszam do mnie na bloga, na którym właśnie dzisiaj pojawiła się nowa recenzja :-)
    The magical world of books
    ~ Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuję i cieszę się, że się podoba ♥
      Na pewno zajrzę :))

      Usuń
  2. Sprawdź e-mail :)
    Wysłałam do ciebie wiadomość, a propo Skazanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogień i woda to moja miłość minionych wakacji!! Nie mogę się doczekać kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę doczekać się kontynuacji. Achhh jestem strasznie ciekawa co będzie dalej :)

      Usuń
  4. Może kiedyś sięgnę po tą książkę:)

    Zaczynam Cię obserwować i zapraszam do tego samego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ta książka mnie ciekawi już od dłuższego czasu. Do tego ta piękna okładka. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo. Rzeczywiście okładka jest cudowna ♥
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Wszyscy tak się rozpływają nad tą pozycją, że wreszcie chyba i ja powinnam po nią sięgnąć. Na półce za dużo rzeczy nie czeka, więc to chyba dobry czas żeby wybrać się wreszcie do biblioteki... Jeśli tylko odnajdę na półkach "Ogień i Woda" to niedługo podzielę się opinią :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka