sobota, 9 maja 2015

Nowości książkowe w maju



Hej !
Postanowiłam , że będę pisać bloga o książkach. Mam nadzieję ,że wam się spodoba :)
Przychodzę dzisiaj do was z nowymi czterema książkami jakie kupiłam w maju.
Na pierwszy rzut Księga Cmentarna - Neila Gaimana . Kupiłam ją bo bardzo zaciekawiła mnie fabuła i to jak ten pan piszę. Aktualnie ją czytam i jak na razie bardzo mi się podoba :)

 
Kolejna pozycja niestety wypożyczona  z biblioteki , ponieważ jest to książka od której zaczęła się moja miłość do czytania , a mowa tutaj o I tomie trylogii Demony Pokusa - Lisy Desrochers . Już ją przeczytałam i bardzo spodobały mi się te klimaty , więc najprawdopodobniej będzie recenzja :)
 
 
Trzecia książka na mojej liście to Wszechświat kontra Alex Woods - Gavina Extenca. Jestem strasznie ciekawa jakie ta książka wywrze na mnie wrażenie. W każdym razie zapowiada się bardzo interesująco.
 
 
Ostatnia już książka jest to I tom trylogii o katastrofie autobusu czyli Monument 14 Odcięci od świata - Emmy Laybourne . Niebanalna fabuła i dzieci zamknięte w supermarkecie. Czego chcieć więcej ? Jak mi się spodoba to na pewno sięgnę po Niebo w ogniu :)
 
 
 
To tyle z nowości.
Papa :*
 
 
 

11 komentarzy :

  1. Bardzo zazdroszczę "Księgi cmentarnej" i Alexa Woodsa. Czekam na opinie ;D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Demony = dość ciekawa książka. Tematyka aniołów, jest moją ulubioną. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, a szczególnie wytrwałości, bo to jednak żmudna i czasem pełna wątpliwości praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie klimaty :)
      Dziękuję mam nadzieję ,że pdołam :)

      Usuń
  3. "Księgę cmentarną" też mam w swoich planach czytelniczych, więc czekam na recenzję! :)
    Pozdrawiam!
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dołączyłaś do grona recenzentów! ♥♥ Życzę sukcesów :)
    Podkradłabym "Wszechświat kontra...", bo się na nią czaję i czaję już bardzo długo^^

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci Monumentu 14, bo bardzo chcę tę książkę przeczytać!
    Zapraszam do mnie: http://otwartaksiega2002.blogspot.com/
    Życzę Ci sukcesów w prowadzeniu bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że zaciekawiła mnie ta książka. Jakimś cudem nigdy wcześniej ani o niej nie słyszałam, ani jej nie widziałam. Także ja też zazdroszczę ;)

      http://ruderude-czyta.blogspot.com/

      Usuń
  6. Muszę się w końcu zabrać za Gaimana!
    Na recenzję Demonów czekam :).
    Woodsa polecam bardzo, bardzo gorąco!Przefantastyczna książka z bohaterami, że palce lizać!Tematyka trochę kontrowersyjna, ale książka wciąga bez reszty a ja ją pokochałam ^^!Czytaj koniecznie :D!
    Życzę dużo weny i wytrwałości w blogowaniu :)

    http://cityofdreamingbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, widzę mój kochany Monument <3 jeśli chcesz, znajdziesz u mnie recenzje pierwszych dwóch tomów :)
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie... :) powodzenia w recenzowaniu! Będę zaglądać ;D
    www.zaczytanyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka