poniedziałek, 11 maja 2015

Recenzja : Demony Pokusa - Lisa Desrochers

           Autor : Lisa Desrochers

        Cykl ,Seria : Demony Pokusa, Tom 1

        Oryginalny tytuł : Personal Demons

        Wydawnictwo : Dolnośląskie

        Liczba stron : 368





,, Jeśli istnieje piekło na ziemi , to na pewno  jest nim liceum.
 I jeśli ktokolwiek   zdecydowanie ma  podstawy formułować takie
                                                          stwierdzenie to ja . "

Gdybyś miała wybór między niebem a piekłem co byś wybrała ?
To pytanie dręczy siedemnastoletnią Frannie. Pochodzi ona z katolickiej rodziny. Najlepiej dogaduje się ze swoim dziadkiem , a ich pasją są stare samochody. Frannie uważa, że jej ostatni rok w liceum będzie równie monotonny jak pozostałe i jest z tego powodu bardzo nieszczęśliwa. Pewnego dnia do jej klasy dochodzi przystojny chłopak o imieniu Lucyfer. Frannie nie podejrzewa , że Luc jest demonem i pragnie posiąść jej duszę i przeznaczyć dla piekła. Sprawy się jednak komplikują, gdy do walki z mocami piekielnymi staje równie pociągający anioł Gabriel.

Książka idealnie wpada w moje gusta czytelnicze. Walka dobra ze złem , która z czasem nieco się komplikuję. W książce jest dużo poczucia humoru. Strasznie zżyłam się z bohaterami. Narracja dzieli się na bohaterów i jest pisana w czasie teraźniejszym co podkręca akcję.

Moja ocena : 10/10

               ,,Słyszałeś może takie powiedzenie , że miłość
                                    wszystko przezwycięża ? "

              ,,Czuję kwaskowy cytrus strach , gorzki czosnek nienawiści
                                  anyż zawiści i imbir - żądza "
                   
            ,, W bejsbolu nie ma płaczu , w piekle nie ma miłości.
                                            Takie są zasady. "
                         
           ,, Nikt z nas natomiast nie wie , co się stanie , kiedy ona
                                                już nie będzie chciała .
                                 Ludzie w końcu bywają zmienni . "




                          






                          

4 komentarze :

  1. Nie moje klimaty :/
    Mam tylko taką małą sugestie, że twoje recenzje mogą być bardziej rozwinięte :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza recenzja postaram się kolejną pisać bardziej obszernie ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Po tę książkę raczej nie sięgnę, bo to kompletnie nie moja bajka. Zgadzam się z komentarzem powyżej, że możesz trochę rozwinąć w przyszłości swoje recenzję, chętnie poczytałabym co konkretnie Ci się podoba w książkach, a co było kiepskie;)
    Ale podoba mi się, że dodajesz do recenzji cytaty.
    Powodzenia w blogowym świecie;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33
      Następna będzie już rozbudowana ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka